سلام نمیدونم چرا هر چی کدمو بررسی میکنم نمیتونم بفهمم مشکل از کجاست که قسمت مهندسی ماشین حساب کار نمیکنه عملیات اصلی ریاضی رو انجام میده اما مهندسی رو نه
سلام،
خانم هاشمی تا وقتی کدتون رو قرار ندید نمیتونیم حدس بزنیم مشکلتون کجاست.
باید کدهاتون رو قرار بدید.
بهناک گل۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۳۶
پرنا اعلم۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۴۴
پرنا اعلم۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۰۸:۴۶
به این شکل نمیشه تست کرد.
پروژتون رو زیپ کنید و داخل پیوست بذارید.
بهناک گل۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۳
میشه برام توضیح بدید چطوری؟
پرنا اعلم۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۳۶
پوشه پروژه را روش راست کلیک کنید.
بعد روی Compress to zip file.
بعد این پوشه زیپ میشود و میبینید یک فایل zip اضافه میشود.
در اینجا روی دکمه پیوست کلیک کنید.
فایل zip ای که ایجاد شده را انتخاب کنید.
یک متن هم داخل کادر بنویسید مثلاً "فایلهای پروژه پیوست شد."
روی دکمه ارسال کلیک کنید.
بهناک گل۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳
فایلهای پروژه پیوست شد
پرنا اعلم۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱
یک سری تغییرات انجام دادم:
دکمههای مهندسی فیکس شدند.
بعد کلیک روی دکمه ی تساوی و درج نتیجه اگر روی دکمهها کلیک شود، مجدداً مقداردهی میشود.
استایل hover و focus روی دکمه ها
وقتی ماشین حساب صفر است بعنوان اولین دکمه نمیتوان روی دکمههای 4 عمل اصلی کلیک کرد.
البته میتوان تغییرات دیگری هم اعمال کرد.
بهناک گل۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۲۲:۱۳
من متوجه نشدم مشکل از کجا بود الان چه جوری کدا رو مقایسه کنم؟
از طریق کنسول لاگ؟
|x| این دکمه هم توی ماشین حسابی که فرستادید کار نمیکرد
پرنا اعلم۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۲۴
درست شد خیلی ممنون از راهنماییتون
پرنا اعلم۲۶ مرداد ۱۴۰۲، ۰۹:۲۶
روی دکمه تایید پاسخ بزنید تا تاپیک از حالت پیگیری خارج بشه.