🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دلناز نیلوفری
برنامه نویسی و زبان انگلیسی
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۹ مرداد ۱۴۰۲

سلام ببخشید منی که تازه می‌خواهم شروع کنم برنامه نویسی رو و زبان انگلیسی هم ضعیف هست در کنار یادگیری زبان برنامه نویسی باید زبان انگلیسی رو هم کنارش یاد بگیرم

درود

بله بهتره یاد بگیرید چون باید با انگلیسی حوزه برنامه نویسی آشنا باشید تا بتونید سوالات تون رو در نت سرچ بزنید. تقریبا اگر به هر مشکلی میخورید یا کدی رو بخواید بنویسید، قبل از شما کسی اون راه رو رفته و فقط کافیه با انگلیسی سرچ بزنید تا به جواب برسید.

دیدن فیلم با زبان انگلیسی و زیرنویس فارسی و کم کم حذف زیرنویس رو هم بهتون توصیه میکنم خیلی در تقویت زبان موثره.

آرایه توسلی ۲۹ مرداد ۱۴۰۲، ۱۰:۱۵