🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ سودابه بیگی
كار نكردن كدهايم
دکتر سپنتا شیدا حل شده توسط دکتر سپنتا شیدا

من فکر میکنم  Intellij من مشكل داره
یه دونه کلاس Main دارم که توش یه string ی را تعریف کردم و بعد یه کلاس دیگه  به نام Test دارم که از این Main ارث بری میکنه و وقتی توی کلاسهای دیگه از این  Test یه نمونه میگیرم و ازش میخام استفاده کنم ولی اون string رو نمیاره.
اشکال کجاست؟
نکنه IDE بهم ریخته؟!

سلام لطفاً عکسی از صفحه کدتون بفرستید 

 

دکتر سپنتا شیدا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۳۹

مشكل من كدها و مفهوم شان نيستند بلكه فكر ميكنم IDE من يا همون Intellij مشكل داره و درست كار نميكنه و نميتونم كد بنويسم.مثلا در عكسي كه الان قرار ميدهم مشاهده مي كنيد كه يك كلاسي رو instance گرفتم ازش و طبق عكس مشخصه كه وقتي اون كلاس رو فرا مي خونم بايد خب متغيري كه توي اون هست(اينجا به عنوان مثال String temp)شناخته بشه كه نميشناسه و ارور ميده.واقعا موندم چيكار كنم.لطفا كمك كنيد.

سودابه بیگی ۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۴۷

محمد عزیز درود بر شما 

مشکلی که من دیدم مشکل کد بود 

و شما بجای اینکه روی شی ساخته شده متدتون رو call کنید ، روی اون کلاس Inharitanceمتدتون رو کال کردین

که برای کال کردن متد مربوطه روی خود کلاس باید آن را به حالت استاتیک درآورید

ولی اگر نخواهید همچین کاری کنید باید بر روی شی ساخته شده متد را کال کنید نه روی اسم کلاس . 

شی شما در عکسی که فرستادید هست 

inharitanceTest.temp 

نه اینکه بنویسید 

Inharitance.test 

(به حرف i دقت کنید ).

 

 

بهترین پاسخ
دکتر سپنتا شیدا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۸:۵۴

سپاس از استاد شاهيني عزيز و آقاي پوريا شفيعي بابت پاسخ دهي.بله درسته بايد روي اون شي از كلاس فراخواني كرد ولي قبلا هم اونو انجام داده بودم و باز هم ارور داده بود و اين رو امتحان كردم.عكسشو الان قرار ميدم كه با فراخواني شي هم بازم ارور ميده و چيزي رو نميشناسه.سپاس.

سودابه بیگی ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۰۷:۲۰