🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آرام بانو کوشکی
تست کردن برنامه
جامعه کاتلین ایجاد شده در ۰۶ شهریور ۱۴۰۲

سلام

وقتی که خودمون میتونیم اپلیکیشن رو ران بکنیم و خودمون به وصورت دستی تستش بکنیم چه نیازی به نوشتن تست هست؟

درود

این سوال رو بهتر بود به این صورت برداشت کنید وقتی که اتوماسیون خودکار وجود داره چرا باید نیروی انسانی و دستی بیاد تست کنه که خطاها تو تست افزایش پیدا کنه.

توی تست تمام سناریوها در نظر گرفته میشه و همزمان تمامی تست‌ها ران میشن. اما تو تست توسط نیروی انسانی ممکنه یه سناریو خاص در نظر گرفته نشه و زمانی که محصول ریلیز میشه کاربران به مشکل بخورن و گاها مشکلات جدی‌تری به بیزینس وارد میشه.

بهترین پاسخ
مهندس فرینوش دستغیب ۰۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۱:۰۰