🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۴ شیما علم‌الهدی
تگ sumit وreset و button
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۰۶ شهریور ۱۴۰۲

سلام ،روز بخیر من قسمت submitو reset رو هرجوری مینویسم مرورگر اجراش نمیکنه و تکست‌ها پاک یا سابمیت نمیشه  میخاستم ایرادمو بدونم ممنون.

درود

کد رو در یک کدپن آپلود و اینجا پیوست کنید تا بررسی کنیم.

اسفندیار ارسباران ۰۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

   <input type="submit" value="inter" />

    <br />

    <input type="reset" value="delete all" />

    <br />

    <button type="reset ">delete allbutton>

شیما علم‌الهدی ۰۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۰۷

اینجوری نه :)))

در سایت codepen.io ثبت نام کنید، گزینه new pen رو انتخاب کنید و کدتون رو اونجا پیست کنید و سیو بزنید. بعد لینک اون صفحه رو برام اینجا بفرستید.

یا راه حل دیگه اینه اینکه پروژه رو کامل زیپ کنید و اینجا پیوست کنید.

چندتا تاپیک ببینید دوستان چجوری پیش رفتند متوجه میشید.

اسفندیار ارسباران ۰۸ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۴۳

ببخشید چجوری پروزه رو زیپ کنم؟

شیما علم‌الهدی ۰۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

میتونید ازین آموزش استفاده کنید.

افشیده کهنمویی ۰۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳


شیما علم‌الهدی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۰۶:۱۶

شما برای submit و reset مقدار value شون رو come و remove گذاشتید و بدرستی در مرورگر نمایش داده میشن.

از بابت نمایش مشکلی ندارن.

منظورتون از سابمیت نمیشه چیه؟ یعنی ارسال نمیشه؟ اگر منظورتون اینه باید تمام تگ‌ها داخل تگ form بیایند.

افشیده کهنمویی ۱۰ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۴۴

خب الان مشکل ارسالش حل شده ولی هنوز ریموش کار نمی‌کنه با اینکه داخل تگ فرم قراردادم

شیما علم‌الهدی ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۲۸

ببینید اینجا تگ سابمیت کار میکنه ولی تگ ریست کار نمیکنه

شیما علم‌الهدی ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۳:۳۲

درود

ببینید شما وقتی میخواید رو یسری فیلد یه تابعی اجرا بشه، بخصوص اگر قراره از این تگهای آماده استفاده کنید باید همه رو در یک فرم به این صورت بنویسید:

    <form>
    <label for="username">نام کاربریlabel>
    <input id="username" type="text" name="box" disabled value="username" />
    <br />
    <br />
    <label
      >username
      <input type="text" placeholder="usernamr" />
    label>
    <br />
    <br />
    <label for="password">passwordlabel>
    <input id="password" type="password" />
    <label for="remember me">مرا به خاطر بسپارlabel>
      <input type="checkbox" id="remember me" />
      <input type="submit" value="come" />
      <input type="reset" value="remove" />
    form>

اگر کدتون رو به شکل بالا اصلاح کنید میبینید که اوکی شده.

درضمن نگران نباشید این موارد در ابتدای کار کاملا طبیعی هست به مرور قلقش دستتون میاد.

اسفندیار ارسباران ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۰۸

ببخشید یه مشکل دیگه پیش اومد الان live serverاینو نمیاره که من ببینمم

شیما علم‌الهدی ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۲۳

فایل رو در قالب پروژه باز نکردید.

باید پروژه رو از طریق open folder باز کنید و بعد فایلو انتخاب کنید و بعد live server.

الان پوشه پروژه در تصویر چیز دیگریست.

ضمناً با توجه به تصویر، کدهایی که نوشتید، همه اینپوت‌های username و password و reset باید داخل تگ فرم قرار بگیرند.

افشیده کهنمویی ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۶

بله بله متوجه شدم همرو خیلی ممنونم ازتون♥

شیما علم‌الهدی ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۰۰

یلدای عزیز خوشحالیم که مشکلت برطرف شده.

درصورتی که پاسخ گرفتی، ممنون میشیم که دکمه تایید رو بزنی تا تاپیک از حالت پیگیری خارج بشه.

بهترین پاسخ
اسفندیار ارسباران ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۰۴