🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ روشن عصار
جاوا اسکریپت در تگ <head>
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۱۱ شهریور ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر

چرا وقتی کد زیر را در تگ قرار میدم خطا میده؟ اما در تگ به درستی کار میکند

<script src="./statements.js">script>

سلام،

متوجه سؤالتون نشدم، بیشتر توضیح بدید.

بهناک گل ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵

متن ناقص اومده

این کد را در تگ بادی قرار میدم به درستی کار میکنه ولی وقتی در تگ هد قرار میدم، کار نمیکنه

مربوط به اتصال فایل جاوااسکریپت به اچ تی ام ال میباشد

<script src="./statements.js"> script>


روشن عصار ۱۱ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۱

سلام، کنسول لاگ رو چک کنید و اگه خطایی رخ داده تصویرش رو بفرستید تا بتونم راهنماییتون کنم.

آریابد لاچینی ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۲:۴۸