🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ پویا مجتبوی
نسخه MongoDb
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۲ شهریور ۱۴۰۲

وقت بخیر کدوم نسخه رو باید دانلود کنم؟

5c65-Screenshot from 2023-09-03 16-09-01.png

robo3t رو نصب کردم ولی باز نمیشه چند بار هم پاک کردم و از نو نصب کردم ولی نشد لطفا راهنمایی کنید تشکر.

fc3f-Screenshot from 2023-09-03 17-05-43.png

پویا مجتبوی ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۳۷

سلام وقتتون بخیر


من پیشنهادم اینه از DataGrip استفاده کنید


اما درصورتی که میخواهید با robo3t ادامه بدید :

sudo apt install libwayland-egl++0 libwayland-egl1-mesa libwayland-egl1


نصب کنید احتمالا مشکلتون رو حل خواهد کرد

بهترین پاسخ
نیک رهنما ۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱

خیلی ممنون


پویا مجتبوی ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰