🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ استاد نگارین حبیبی
ترتیب دیدن ویدیو‌ها
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۱۳ شهریور ۱۴۰۲

سلام

بعد تموم شدن جاوااسکریپت کقدماتی بریم گیت رو یاد بگیریم یا سراغ جاوااسکریپت سطح متوسط بریم تریبش چجوریه ؟؟؟

سلام رضا جان، بستگی به خودتون داره ولی بهتون پیشنهاد میکنم برید گیت یاد بگیرید و بعد وقتی سطح متوسط رو خواستید پیش برید و تمرین کنین، تمریناتتون رو با گیت پیش ببرید که کار با گیت هم براتون بهتر جا بیوفته.

بهترین پاسخ
آریابد لاچینی ۱۳ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۲۸