🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ آریارمنا پورنگ
خروجی کدهای این جلسه
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۱۴ شهریور ۱۴۰۲

سلام وقتتون بخیر

خروجی که از بعد از انجام تمام مراحل ویدئو میده

میخواستم بدونم همینه یا من جایی رو اشتباه انجام دادم؟

سلام

بله قسمتی از ویدیو رو انجام ندادید


نکته دوم پیشنهاد میکنم دوره فعلی رو ادامه ندید و دوره جدید یعنی kotlin first رو دنبال کنید

بهترین پاسخ
دکتر سپنتا شیدا ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴

خیلی ممنون

یعنی بخش کاتلین که توی همین دورست رو شروع کنم یا باید دوره ی جدید رو مجدد تهیه کنم؟

چون همچین عنوانی برای من نیومده

آریارمنا پورنگ ۱۴ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۰۰

نه نیازی نیست دوره رو تهیه کنید

به پشتیبانی پیام بدید تا دوره kotlin first رو براتون فعال کنند


دکتر سپنتا شیدا ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۹:۳۳