🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ کاساندان قمیشی
رباتیک و الکترونیک
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۱ شهریور ۱۴۰۲

برای استفاده برنامه نویسی در الکترونیک و مربوطه

از چه زبانی باید استفاده کرد ؟

از اسمبلی؟

درود

بستگی به نوع ربات و سطحی داره که کد میزنید. اغلب از avr- پایتون- سی و همین اسمبلی استفاده میشه.

بهترین پاسخ
آرایه توسلی ۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۵:۲۰