🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آقای داور شعبانی
معماري سه لايه، micro-service
نیماد کاکاوند حل شده توسط نیماد کاکاوند

با سلام

در يك شركت استخدامي با عنوان برنامه نويس python/django ديدم، كه نوشته بود، آشنايي با معماري هاي سه لايه و micro-service‌ها براي ما ارزشمند است.

خواستم بدونم اين‌ها دقيقا چي هستند هر كدوم، و آيا تو پروژه‌های جنگو ای استفاده می‌شود، و یا برای پروژه‌های نرم افزاری تحت دسکتاپ؟

 

درود وقت بخیر
معماری سه لایه به نظرم بیشتر توی C# هست ولی توی زبان‌های دیگه همون حالت رو بهش MVC یا توی جنگو MVT که شامل مدل ، کنترلر و view هست.
مایکروسرویس هم که روشی برای توسعه نرم افزار هستش ک در مقابل monolotic قرار میگیره . 
زمانی که شما هر سرویس مثل user یا auth رو بتونی به صورت جداگانه روی هر پروژه دیگه اجرا یا بهشون وصل کنی

بهترین پاسخ
نیماد کاکاوند ۰۵ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۹