🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۶ باناز شیروانی
ادامه نصب زمپ
افشیده کهنمویی حل شده توسط افشیده کهنمویی

الان باید تو این مرحله گزینه ای رو فعال کنم؟

۲۰۲۳۰۹۲۹-۲۰۲۵۱۴-UPEM.jpg

سلام بهتریک بود سوالتون رو در تاپیک‌های قبلی ادامه میدادید

لازم نیست گزینه ای رو تعغیر بدید 

Next بزنید و نصب کنید

بهین مجتبوی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱

 

الان برای دیدن لایسنس mysqi   کدوم گزینه رو باید بزنم

معذرت میخوام که سوالام انقدر ابتدایی هستن🙏🌸

۲۰۲۳۰۹۲۹-۲۰۵۵۴۹-PYoX.jpg
باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۰

خواهش میکنم 

منظورتون از لایسنس چیه ؟

نیازی به لایسنس نیست 

منظورتون برنامه xampp رو باز کنید و شروع به استفاده کنید 

بهین مجتبوی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۷:۳۲

من نمیتونم برنامه رو تو درایو پیدا کنم متظورم همون پوشه هایی که باید باشه

ولی خود برنامه رو که سرچ میکنم این صفحه میاد_الان برای ادامه کار که ببینم برنامه کار میکنه یا نه نمیدونم باید چی کار کنم_معذرت میخوام خیلی سواد میپرسم و خسته تون کردم_متشکر🙏🌸🌸🌸

۲۰۲۳۰۹۲۹-۲۱۳۵۲۱-1HFq.jpg
باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۸

در واقع پوشه ی زمپ رو تو هیچ درایوی پیدا نمیکنم

باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۵

خواهش میکنم 

 

زمپ رو حین نصب چه آدرسی دادید 

معمولا به صورت دیفالت روی درایو C هستش و شما میتونید برید توی این درایو و برید توی پوشه xampp و کارهایی رو که قصد دارید انجام بدید

 

پوشه معرف htdocs هم داخل همون فولدر xampp میتونید پیدا کنید 

هر سوالی داشتید حتما بپرسید 

بهین مجتبوی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۱۸

من رو درایو f نصب کردم،اونجا که هیچی نیست_رو درایو c هم که سرچ میکنم این گزینه‌ها میاد_من واقعا دارم خسته میشم و اشکم دراومده😭😭😭

۲۰۲۳۰۹۲۹-۲۱۵۳۰۶-fkP5.jpg
باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۲۵

الان مرحله به مرحله با هم پیش میریم 

خیلی راحت کار انجام میشه 

توی درایو f توی فولدر خاصی نصب کردید 

تشریف ببرید توی درایو f و یک شات بفرستید تا راهنمایی تون کنم

بهین مجتبوی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۵
باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۲

درایو f

باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۵

نمیدونم چرا عکس فرستاده نمیشه

۲۰۲۳۰۹۲۹-۲۲۱۹۴۸-ne3a.jpg
باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۸:۵۷

روی درایو f تون که زمپ نصب نشده 

مطمئنید روی اینجا نصب کردید؟

 

یک سرچ بزنید توی کل سیستم ببینید مستونی فولدری با اسم xampp یا htdocsپیدا ‌کنید

 

اگر پیدا نشد بفرمایید راه حل‌های بهتری بگم خدمتتون  

بهین مجتبوی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
۲۰۲۳۰۹۳۰-۰۰۴۶۲۷-Kvxq.jpg۲۰۲۳۰۹۳۰-۰۰۴۶۱۰-3Djz.jpg۲۰۲۳۰۹۳۰-۰۰۴۵۴۸-aTSt.jpg
باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹

منظورتون اینه

 

باناز شیروانی ۰۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۲۰

سلام،

طبق راهنمایی‌های محمدرسول عزیز، htdocs محلیست که پروژه هایتان در اونجا قرار میگیرد. 

یک مورد دیگر هم اضافه کنم، xampp رو که باز کردید میتونید روی Explorer کلیک کنید، میروید به پوشه مربوط به فایل‌های نصب شده.

 

Screenshot-2023-09-30-095603-TGHJ.png

 

نهایتاً اگر در حال حاضر نکته ی گنگی براتون باقیمانده است، به آیدی تلگرام @bidak پیام بدید تا به سیستمتون با anydesk متصل شم.

بهترین پاسخ
افشیده کهنمویی ۰۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۲۷

متشکر از آقای عسگری و موحد عزیز بابت پاسخگو بودنتون 🌸🙏

باناز شیروانی ۰۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۲۸