🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۲ مهندس شیدفر مجتبوی
مشکل در نوشتن تست برای کامپوننت هایی که از یک پکیج خارجی استفاده کردند
مهندس شیدفر مجتبوی حل شده توسط مهندس شیدفر مجتبوی

با سلام

اومدم مطابق با تدریس برای یک کامپوننت یک تست بنویسم ولی مشکل که هست به تست من به علت استفاه از یک پکیج در کامپوننت ( نه تست ) به مشکل میخوره.

راه حل این مشکل چیه؟

image-sWQM.png

کسی اینجا هست جواب من رو بده؟

مهندس شیدفر مجتبوی ۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۱۷

سلام من بلد نیستم

 

آهو قانعی ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۴

فدای سرت :))))

کسی بلده؟

مهندس شیدفر مجتبوی ۱۷ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

یعنی میشه بعد یه هفته کسی جواب منو بده :(

مهندس شیدفر مجتبوی ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۰۵:۳۳

دوست من بنده به منتور هم پیام دادم که گفتند گویا داخل خصوصی باهاتون چت داشتن(ایشون میگفتن). تمام تاپیک‌ها دیده میشه و بررسی میشه و اگر تا الان تاپیکتون پاسخی دریافت نکرده پس کسی تجربه ی برخورد با چنین مشکلیو نداشته. البته منتور گفتند بررسی میکنند که نتونستن حتما.

کافیه به جامعه‌ها نگاهی بندازید که روزانه چند سؤال پاسخ داده میشود ولی این مورد کاملاً طبیعیست که بعضی از سؤالات رو منتورها نتونن پاسخ بدن.
افشیده کهنمویی ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۲

متاسفانه هیچ چتی با بنده انجام نشده ؛ لطفا اگه گفتگویی صورت گرفته ممنون میشم عکسش رو برای بنده ارسال کنند. چون یک هفته هست درگیر این مشکلم ولی از طرف مجموعه هیچ اطلاعی از این که منتورها تونایی پاسخگویی ندارن داده نشد.

الان راه حل بنده چیه؟ به ته خط آموزش رسیدیم؟

مهندس شیدفر مجتبوی ۱۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۰۸

سلام خدمت شما

در مورد خطا و نحوه نصب پکیج و پروژه یک فیلم کوتاه بگیرید و من تست کنم لینکش قرار بدهید در اسرع وقت مشکلاتون رفع می‌کنم

گلرخ مقدم ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۴:۳۱

سلام علیرضا جان داخل import کردن ات احتمالا به مشکل خورده فکر میکنم میگه باید به صورن {} export  معمولی بیای و ازش استفاده کنیم تا به صورت export default 

آذرتش ابطحی ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۴

دقیقا مشکل تو خود پیکجه num2Persian هست.
طبیعیه برای تست برم کد‌های پکیج‌ها نود ماژولم رو عوض کنم؟

مهندس شیدفر مجتبوی ۱۹ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۱۷

ببین بعضی مواقع این مسائل پیش میاد که بری کدهای خود پکیج ام تغیر بدی ولی برای هربار که مجدد  nodeModule رو پاک میکنی و دوباره  نصب میکنی و یا پکیج هارو آپدیت میکنی باید حواست باشه به این موضوع 

آذرتش ابطحی ۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

پس باید یه داکیونت بنویسم که هر بار npm i زده شد ، یه سری فایل‌های پکیج‌ها حتما باید بازنویسی شه تا پروژه کار کنه.

هر چند فک میکنم طبیعی نباشه این کار ولی ممنون بعد سه هفته کارم جلو رفت

مهندس شیدفر مجتبوی ۲۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۶

بعد یک ماه راحل حل مناسب رو پیدا کردم:
ممنون از خودم که این مسیر رو بهم راهنمایی داد :)))
نیازه تو اجرای تست ، قبلش توی اسکریپت پکیج هایی که نمیخواییم چک بشن رو براشون استثنا بذاریم

دیگه تست بدون مشکل ران میشه

بهترین پاسخ
مهندس شیدفر مجتبوی ۰۶ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۱۳