سلام وقت بخیر ممکنه بگید چه موقع به این مشکل برخوردید؟
نیماد کاکاوند۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۴۷
وقتی خواستم توی گیت یک کامیت رو اصلاح (amend) کنم..
نیلوفر نهاوندی۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۵۱
خب اینجا گفتته احتمالا فایلهای دیگه هم تغیر داشتن و میخواید اون هم اعمال بشه یا خیر برای همین باید یکی از شرایط رو قبول کنید. در واقع در چنین شرایطی بهتره از برنچ یه کلون بگیرین و بعدش بیایین تغیرات رو اعمال کنید
نیماد کاکاوند۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹
سلام مجدد. نمیدونم چطور باید تاپیک و ببندم!.
بعد از اینتر کردن دستور amend این صفحه برام باز میشه...! نمیدونم چیه؟!..
ادیتور پیشفرض رو موقع نصب گیت روی همون vim گزاشتم
ادیتوری که خودم الان استفاده میکنم IDLE هست ولی بین گزینههای گیت نبود که بشه انتخابش کرد. نتونستم گیت رو روی اون ست کنم..!. حتی با دستور مستقیمش از cmd... \\ اصلا این کار لازم هست یا نه؟))
حالا باید چیکار کنم؟!. به جای cmd از گیت بش استفاده کنم یا vs code نصب کنم یا... ؟.
نیلوفر نهاوندی۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۹
نیلوفر نهاوندی۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۹
شرمنده عکس ش دیر اومد. منظورم همین عکس بالایی هست
نیلوفر نهاوندی۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۰
درود اگ میخواین کامیتش کنید - توی ادیتور Vim ( البته اگر برای شما جواب بده) باید به ترتیب این کارکتر هارو بنویسید
( : برای شروع دستور ، q برای خروج ، w برای نوشتن )