🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۷ نیلوفر نهاوندی
خطای دستور amend
نیماد کاکاوند حل شده توسط نیماد کاکاوند

سلام. مشکل این چیه؟. ممنونScreenshot-(54)-J8JI.png

سلام وقت بخیر 
ممکنه بگید چه موقع به این مشکل برخوردید؟

نیماد کاکاوند ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۴۷

وقتی خواستم توی گیت یک کامیت رو اصلاح (amend) کنم..

نیلوفر نهاوندی ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۰۶:۵۱

خب اینجا گفتته احتمالا فایل‌های دیگه هم تغیر داشتن و میخواید اون هم اعمال بشه یا خیر برای همین باید یکی از شرایط رو قبول کنید.
در واقع در چنین شرایطی بهتره از برنچ یه کلون بگیرین و بعدش بیایین تغیرات رو اعمال کنید

نیماد کاکاوند ۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۹

سلام مجدد. نمیدونم چطور باید تاپیک و ببندم!.

بعد از اینتر کردن دستور amend این صفحه برام باز میشه...!
نمیدونم چیه؟!..

ادیتور پیشفرض رو موقع نصب گیت روی همون vim گزاشتم

ادیتوری که خودم الان استفاده میکنم IDLE هست ولی بین گزینه‌های گیت نبود که بشه انتخابش کرد. نتونستم گیت رو روی اون ست کنم..!. حتی با دستور مستقیمش از cmd...  \\ اصلا این کار لازم هست یا نه؟))

حالا باید چیکار کنم؟!. به جای cmd از گیت بش استفاده کنم یا vs code نصب کنم یا... ؟.

نیلوفر نهاوندی ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۹
Screenshot-(57)-8xg4.png
نیلوفر نهاوندی ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۰۹

شرمنده عکس ش دیر اومد. منظورم همین عکس بالایی هست

 

نیلوفر نهاوندی ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۰۹:۱۰

درود اگ میخواین کامیتش کنید - توی ادیتور Vim ( البته اگر برای شما جواب بده)
باید به ترتیب این کارکتر هارو بنویسید ( : برای شروع دستور ، q برای خروج ، w برای نوشتن )

:qw
برای خروج بدون ذخیره سازی هم باید

:q
بهترین پاسخ
نیماد کاکاوند ۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۴