🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ تاجور زمردیان
سوال درسی از استاد
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۲ مهر ۱۴۰۲

سلام چجوری از خطی به خط بعد میرید بدون این که کلید اینتر رو بزنید چون من با کلید‌های جهت دار امتحان کردم نتونستم خط رو جا بجا کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

درود

منظورتون محیط کنسول مرورگر هست یا محیط ویژوال کد؟

اسفندیار ارسباران ۲۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۶