🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ مامک ملک
نمایش ارور در postman
جامعه لاراول ایجاد شده در ۲۶ مهر ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر،من با پست من کار میکنم،میخواستم بدونم چطوری میتونم ارور هارو دریافت کنم؟ قبلا این سوال رو پرسیده بودم ولی الان دیگه اون روش جواب نمیده

درود

برای دریافت ارور‌ها در برنامه postman طبق شرایط  کد و Api مختلف میتونه باشه

 

ولی شما میتونید از طریق تب Preview در قسمت Response ارورتون رو دریافت کنید

مثل تصویر زیر :

Screenshot-from-2023-10-19-12-08-19-Ylv1.png

موفق باشید

فرشیدورد خدایی ۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۳۸

شما از کدوم بخش postman ریکوئست زدین؟ بادی و فرم دیتا؟

مامک ملک ۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۶

درست شد، مشکل از هدر بود

مامک ملک ۲۷ مهر ۱۴۰۲، ۰۸:۵۹