🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ تینوش ذاکری
فیدبک تکستی
جامعه مهندسی نرم افزار ایجاد شده در ۲۸ مهر ۱۴۰۲

یکی از مشکلات من با نحوه تدریس آقای محمدی این هست که موقع تدریس صداشون پایین پاییین ... میره جوری که مجبورم ولوم سیستم رو بذارم روی ماکسیمم مقدار؛ بعد یه هو یک تیکه از صحبت هاشون صداشون بالا میره جوری که از جام میپرم و صدای سیستم رو حالا باید کم کم کنم. آقا خواهشا با یک تن مشخص و فیکس صحبت کنید لطفا!

سلام،

این موارد بهتره به پشتیبانی انتقال داده بشه تا صحبت شما در پیشنهادات ثبت بشه.

موفق باشید.

افشیده کهنمویی ۲۸ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴