🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ مهندس خسرو فتاحی
طراحی ui در این جلسه
دلنواز قانونی حل شده توسط دلنواز قانونی

با سلام

استاد در ابتدای این جلسه ui با متریال دیزاین رو ابتدا در برنامه دیگری پیاده سازی کرده اند.

اسم اون برنامه چی هست؟

ممنون میشم معرفی بفرمایید

سلام،

نرم افزار Adobe XD

همچنین نرم افزار دیگری هم بنام Figma وجود دارد.

بهترین پاسخ
دلنواز قانونی ۰۲ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۴۴

ممنونم از پاسخ شما ، خواستم بدونم هستند نرم افزار هایی که کدهای ایکس ام ال رو هم بدهند؟

یا اکثرا فقط در حوزه طراحی ui هستند؟

مهندس خسرو فتاحی ۰۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۵:۵۹