🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ دکتر مهشید فانی
مقایسه strtok و explode
پرشین مجتهد حل شده توسط پرشین مجتهد

با عرض سلام و احترام. آیا درسته که بگیم explode و strtok فقط در خروجی تفاوت دارن؟
یکی آرایه بر میگردونه یکی رشته

سلام 

تابع explode یک رشته رو بر اساس یک جداکننده تبدیل به یک ارایه میکند و تابع strtok رشته را بر اساس جدا کننده به تیکه‌های کوچکتر تقسیم میکنه 

تقریبا میشه گفت شبیه همه عملکردشون اما از نظر خروجی explode یک آرایه رو برمیگردونه و تابع strtok یک استرینگ رو بر میگردونه 

پس بله تفاوتشون تنها در خروجیشون هست!

بهترین پاسخ
پرشین مجتهد ۱۷ تیر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۴

خواهش میکنم احتمالا یادشون رفته!

پرشین مجتهد ۱۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۴