سلام آقا ما قراره کد هارو تو IntelliJ IDEA بزنیم؟ پس اندروید استودیو واسه چیه کی ازش استفاده میکنیم؟
سلام،
برای تست کدهای جاوا در ابتدا هست وگرنه در این دوره استفاده ی کمی ازش شده. وقتی سرفصل اندروید شروع بشه نصب اندروید استودیو آموزش داده میشه و تماما با این ide سروکار خواهید داشت.
پ.ن: توصیه میشه دوره کاتلین رو ببینید.
بهترین پاسخ
دلنواز قانونی۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۴۸
باسلام و احترام
لینک دوره کاتلین رو ممکنه اینجا بزارید؟ پیداش نمیکنم
بابوک مفتاح۱۵ آذر ۱۴۰۲، ۰۳:۰۴
به پشتیبانی پیام بدید اگر این دوره براتون فعال نیست اضافه کنند.