🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ هامون ملایری
بخش inspect
جامعه مبانی و اصول برنامه نویسی ایجاد شده در ۲۲ آبان ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر .من تو بخش inspect میخوام کد رو بزنم و مکث کنه و اجرا نشه چی کار باید کنم هر کاری میکنم بلافاصله اجرا میشه؟

سلام،

متوجه سؤالتون نشدم، بیشتر توضیح دهید.

افشیده کهنمویی ۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۸:۱۵

منظورم اینه آخر هر کد که استاد علامت ؛ میذاشتن باعث میشد داده‌ها تو حافظه ذخیره بشن ولی نمایش داده نشن و هر کجا لازم بود اونا رو فراخوانی کنیم

هامون ملایری ۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۷

البته ببخشید این علامت ; نه این علامت ؛

 

هامون ملایری ۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۰۹:۰۸