🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ شقایق عنایت
انتقال ریپازیتوری از گیت لب به گیت هاب (عدم دسترسی)
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۱۶ آذر ۱۴۰۲

سلام وقت بخیر متاسفانه برای احرازحویت در گیت لب برای کسایی که از قبلا اکانت ندارند نیازه که شماره تلفن یا کردیت کارت اراعه بدن(ایران نداره) که برای دوستانی که در ایران هستن ممکن نیست اگر ممکنه ریپازیتوری رو روی گیت هاب منتقل کنید.

سلام،

با ایمیل میتونید در گیتلب ثبت نام کنید.

در این تاپیک توضیح دادم.

ضمنا هر سایتی نیاز به شماره تماس خارج از کشور داشتید برای احراز هویت میتونید از سایت هایی مثل نامبرلند استفاده کنید.

بهناک گل ۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۶:۴۶

درخواست ارسال شد. چه مدت طول میکشه تا اضافه بشیم؟!

شقایق عنایت ۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۰۴

اطلاع ندارم.

بهناک گل ۱۸ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۴۰