🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ مهندس خسرو فتاحی
Rx java در کاتلین
جامعه جاوا (اندروید) ایجاد شده در ۲۷ آذر ۱۴۰۲

با سلام 

با توجه به فرموده استاد که این مبحث برای جاوا توسعه داده شده...

آیا کسی که از ابتدا شروع به یادگیری کاتلین میکند به یادگیری آر ایکس جاوا نیازی دارد؟ و در کاتلین کاربرد دارد؟

سلام،

در کاتلین یک نسخه از Rx با نام RxKotlin وجود دارد که امکان استفاده از مفاهیم Rx را در کاتلین فراهم می‌کند.

لزومی ندارد کسی که می‌خواهد کاتلین یاد بگیرد، ابتدا RxJava یاد بگیرد. می‌تواند مستقیماً از RxKotlin استفاده کند.

دلنواز قانونی ۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۴۹