🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ زیکا نراقی
مشکل با ترمینال ویژوال استیدیو
بهناک گل حل شده توسط بهناک گل

با سلام

بنده ویژوال استیدیو رو نصب کردم رو ویندوز 7 ، ولی فایل هام داخل ترمینالش اجرا نمیشه 

در صورتی که دستورات در cmd اجرا میشن!!!!

 

یک اسکرین شات از خطایی که میگیرید بذارید.

ترمینال vscode همان cmd یا powershell ویندوز است.

بهترین پاسخ
بهناک گل ۰۵ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱

با سلام 

بله

با چند تا سرچ مشکلم حل شد

علتش سر برگ  win compatiblity  بود که متاسفانه رو vista ست شده بود، با غیر فعال کردنش ترمینالم کار کرد

زیکا نراقی ۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱