🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ باسیم مهاجرانی
ذخیره فایل‌های پابلیک
ویسه آهنگری حل شده توسط ویسه آهنگری

سلام. وقت بخیر

چرا مستقیما فایل‌های پابلیک رو در فولدر پابلیک لاراول ذخیره نمیکنیم؟ من توی خیلی از پروژه‌ها دیدم که اینکار و میکنن. این روش اشکالی داره؟

چرا اول توی storage/app ذخیره میکنیم و بعد لینکش میکنیم به فولدر پابلیک؟ آیا دلیل خاصی داره؟

سلام

استفاده از لینک به جای ذخیره مستقیم در فولدر public به شما این امکان رو میده که کنترل دقیق‌تری بر روی دسترسی فایل‌ها داشته باشید و از لحاظ امنیتی بهتر عمل کنید. این روش به کاهش ریسک احتمالی حملات و جلوگیری از استفاده‌های ناخواسته کمک میکنه.

بهترین پاسخ
ویسه آهنگری ۱۷ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۰۲