🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲۰ آریا گل
aside.sidebar
اسفندیار ارسباران حل شده توسط اسفندیار ارسباران

سلام وقتی این دوتا تگ روجدا می‌نویسیم حالت ستون‌ها اجرانمی شه حتما باید تگ دومی درون تگ اولی قرار بگیرتادراندازه‌های مختلف اون حالت اعمال بشه ولی تو ویدیو استادتگ هارو با col-xsوغیره راجدا نوشت و تگ مورد نظربسته وتگ بعدی با colها مختلف رونوشت و تگ بسته شد واین حالت اعمال شد ولی برای من تگ‌ها جدانوشتم اعمال نشد 

     <aside class="col-xs-12 col-s-4 col-md-4 col-l-4 col-xl-4">sidebar</aside>

            <article class="col-xs-12 col-s-8 col-md-8 col-l-8 col-xl-8">content</article>
آریا گل ۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۲۳

درود

همینجا اگر دقت کنید در خط اول باید بعد از نوشتن colهای مختلف از " استفاده کنید. این موارد رو رعایت کنید باید اوکی شه.

اگر حل نشد کد کامل رو در کدپن آپلود کنید و اینجا لینکشو بذارید تا بررسی بشه.

اسفندیار ارسباران ۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰

سلام ممنون ولی بازم سرموضوع رسپانسیوتوی اندازه‌های مختلف دچارمشکل میشه

آریا گل ۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۴

ببینید، اینجوری که میفرستید یکم بررسیش سخت میشه. همیشه در یک کدپن آپلود کنید. الان من کدتون رو برداشتم و در کدپن کپی پیست کردم همین:

https://codepen.io/nkm96/pen/poYNYNY

حالا مشکل دقیقا چیه؟ چون وقتی سایز رو کوچک میکنم ریسپانسیوش داره درست کار میکنه.

اسفندیار ارسباران ۲۴ دی ۱۴۰۲، ۰۷:۲۴

سلام اگه دقت کنید توحالت مدیوم کلا بهم چسبیدن من توی دوتا ستون 6تایی قراردادم که ستون دوم راست به چپ هست که نباید این شکلی بشه طبق ویویو استاد

آریا گل ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۲۲

به خصوص توی 700تا1200pxکه اصلا رسپانسیو نمیشه

آریا گل ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۲۵

چجوری توی کدپن بایدپیست کنم بلد نیستم

آریا گل ۳۰ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۳۵

وارد سایت کدپن میشید، گزینه new pen / pen رو از سمت چپ انتخاب میکنید و در صفحه ای که باز شده، بخش html رو در html، بخش css رو در css پیست میکنید.

دلیل اینکه کدتون درست اجرا نمیشه اینه که در بخش html اونجا که دارید colها رو میدید، یک ' در آخر هرکدوم اضافه گذاشتید. یعنی به جای این:

<div class="col-xs-6' col-s-6' col-md-6' col-l-6' col-xl-6">

باید این باشه:

<div class="col-xs-6 col-s-6 col-md-6 col-l-6 col-xl-6">
بهترین پاسخ
اسفندیار ارسباران ۰۱ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۲۴

ممنون مشکلم توی container بود که باید max-width استفاده میکردم که width میزاشتم ولی اون علامت که شما گفتید طبق اولین پاسخ خودتون عمل کردم که گفتید باید بعد هر col یدونه" بزارم

آریا گل ۰۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹

بعد از هر col که نه :)))

منظورم این بود که وقتی عبارت رو نوشتید تهشو با " ببندید.

خوشحالم که مشکلتون حل شده برقرار باشید.

اسفندیار ارسباران ۰۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۵۸

سلام درود خدمت شما 

استادوقتی کنترaوکنترل sرو میزنن یه نظمی به تگ‌ها داده میشه ولی من امتحان میکنم نمیشه چجوری باید تنظیم کنم

 

آریا گل ۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۹:۰۱

درود

باید افزونه نصب کنید. مثلا prettier یکی از افزونه‌های خوب در این زمینه هست.

اسفندیار ارسباران ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۵:۲۸

سلام ابن رو هم نصب کردم ولی باز انجام نشد

 

آریا گل ۱۴ بهمن ۱۴۰۲، ۰۷:۱۶

سلام و عرض ادب 

سوال پرسیدم پاسخی داده نشد

آریا گل ۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۵۱

.

آفاق آشتیانی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۱:۵۶

سلام یک هفته است من سوال مطرح کردم و پاسخ مناسبی دریافت نکردم 

پرسیدم control a , control s رو که میگریم کد‌ها مرتب نمیشه مثل ویویو استاد

یک استنشن معرفی کردن که نصب کردیم ولی باز تغییری ایجاد نشد

آریا گل ۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴

سلام وقت بخیر توی پلاگین count down timer من اون سایتی که استاد کار میکرد رو پیدا نکردم میشه لطفا ادری دقیق همون سایت که پلاگین موردنظر رو داره بدین . من jquery countdown timer رو سرچ کردم ولی فرق میکرد سایت‌های پیشنهادیش

آریا گل ۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۰۴:۰۶