داخل کنترلر کامپوننت latest videos متغیر videos رو به ویو پاس دادید؟
پوشه کلاس کامپوننت:
App\View\Components
ریکا طالبزاده۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۵۹
salam
کیقباد حبیبی۱۷ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۲۴
ممنون میشم اینمسیری روکهطی میکنه تریس کنیدوتوضیح بدید.نمیتونم دقیق دنبال ایراد بگردم تو این مورد
کیقباد حبیبی۱۷ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۲۸
درود
شما برای نمایش مقدار یه متغیر توی view پروژه تون نیازه که اون رو به کامپوننت یا فایل blade پروژه تون ارسال کنید
همونطور که اقای فاطمی کیا گفتن شما توی کنترلر تون یا جایی که دارید view تون رو برمیگردونید لازمه متغیر videos رو هم بفرستید تا بتونید از اون استفاده بکنید
موفق باشید
بردیا پناهنده۱۸ دی ۱۴۰۲، ۰۷:۱۹
منقبلا همینموارد روچک کردم ولی نتونستمایراد روپیداکنم.ممنون میشم دقیقتر توضیحبدید.موردی که جناب فاطمی گفتن من چک کردم.اونم ایرادی توش ندیدم
کیقباد حبیبی۱۸ دی ۱۴۰۲، ۰۸:۰۰
احتمالا ویو کامپوننت و کنترلرش از هم خونده نمیشن و تشخیص داده نشده.
داخل کنترلر مربوط بهش یک dd بنویسید و ببینید از کنترلر اجرا میشه یا نه.