🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ زیکا نراقی
باز کردن پنجره ترمینال در دیباگینگ
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۷ دی ۱۴۰۲

کلید ترکیبی کنترل و مد چیه دقیقا لطفا توضیح بدید....

سلام،

در چه موضوعی؟ بیشتر توضیح بدید.

بهناک گل ۲۰ دی ۱۴۰۲، ۲۱:۰۴

برای باز کردن ترمینال گیت بش در ویژوال استودیو استاد می‌فرمایند: ( کنترل و مد رو می‌زنیم)

البته خودم از بین ترمینال دستی بازش کردم...

زیکا نراقی ۲۱ دی ۱۴۰۲، ۰۴:۴۲