🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ وجستا کرمانی
ایجاد گارد جدا برای ادمین
جامعه لاراول ایجاد شده در ۱۸ دی ۱۴۰۲

سلام  و عرض ادب می‌خواستم بدونم کدوم قسمت هست که استاد ایجاد گارد جدا برای ادمین رو توضیح می‌دن ممنون میشم من رو راهنمایی کنید

 

درود 

برای ایجاد گارد جدید شما میتونید داخل AuthServiceProvider درون متد boot یک گارد جدید تعریف بکنید 

پیشنهاد میکنم حتما داکیومنت لاراول رو که در باره این مورد توضیح داده شده حتما مطالعه کنید

لینک داکیومنت

 

موفق باشید

بردیا پناهنده ۱۸ دی ۱۴۰۲، ۰۹:۵۱