🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ یگانه همایون
کافی بودن این دوره برای ری اکت؟
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۲۶ بهمن ۱۴۰۲

سلام خسته نباشید

 

آیا این دوره یعنی react2024 برای متخصص شدن در ری اکت کافی هست یا نیاز هست کامل یا بخشی از دوره ی نسخه قبل دوره react را ببینیم؟

 

و بعد اینکه این دوره در حال کامل شدن سرفصل هایش هست یا سرفصل‌ها الآن دیگه کامل شده ؟

 

ممنون

سلام،

سرفصل‌های پیشرفته هم اضافه خواهد شد.

همچنین شما میتوانید دوره قبلی رو هم ببینید.

افشیده کهنمویی ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۶:۰۴

ببخشید اما جوابم رو نگرفتم؛ با اضافه شدن سرفصل‌های جدید این دوره به تنهایی برای متخصص ری اکت شدن کافی هست یا نیاز هست دوره ی قبلی را هم ببینیم؟

یگانه همایون ۰۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۳۰

دوره جدید جایگزین دوره قبلی میشود و همین دوره جدید برای یادگیری کفایت خواهد کرد.

افشیده کهنمویی ۰۲ اسفند ۱۴۰۲، ۰۷:۳۲

سلام،

قرار بود سرفصل‌های پیشرفته هم به این دوره اضافه بشه ولی نشد چرا ؟ 

استاد گلپری خرم‌آبادی ۰۴ خرداد ۱۴۰۵، ۰۵:۴۰