🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آقای شهیار قهرمانیان
کار با mailtrap
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۲۸ بهمن ۱۴۰۲

سلام، میخواستم بدونم برای کار با mailtrap ، فقط داشتن دامین کافیه یا باید هاست هم داشته باشیم؟

 

سلام،

فقط نیاز دارید یک حساب بسازید و یوزرنیم و پسوردتون رو داخل اسکریپت بگذارید.

روی سیستم لوکال هم میتونید ایمیل تست رو ارسال کنید.

بهناک گل ۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۰۹:۲۷