🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ هشام دباغ
نصب روی ویندوز
جامعه لاراول ایجاد شده در ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

سلام 

من مبتدی ام و اموزش یکم سریع و دستورات برام نا اشناست 

و نکته بعدی اینکه چرا اموزش نصب روی ویندوز نداشتن من گیر کردم همین اول کاری

سلام،

نصب لاراول تفاوتی ندارد فقط کافیه composer (پکیج منیجر PHP) رو نصب داشته باشید.

بعد با این کامند لاراول رو نصب میکنید:

composer create-project laravel/laravel example-app
بهناک گل ۰۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۲
screenshot-3-8wGK.png

ارور

 

هشام دباغ ۰۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴