🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ تینوش بهبهانی
کار نکردن ffmpeg
جامعه لاراول ایجاد شده در ۲۸ اسفند ۱۴۰۲

سلام توی لاراول 10 و xammp و ویندوز هر کاری میکنم FFMpeg راه نمی‌افته و اررو FFMpeg \ Exception \ RuntimeException Unable to probe  توی گروه پشتیبان هم گذاشتم متاسفانه کسی پاسخگو نیست ممنون می‌شم راهنمایی کنید 

 

سلام

از خطایی که میخورید اسکرین بدید یا متنشو ارسال کنید. 

ریکا طالب‌زاده ۲۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۵۸