🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۰ وجستا کرمانی
گرفتن ماین تایپ
جامعه لاراول ایجاد شده در ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

سلام و عرض ادب 

می خواستم بدونم استاد چرا برای گرفتن ماین تایپ یک فانکشن نوشتن در حالی که می‌تونستن این کار رو با متغیر انجام بدن ایا دلیل خاصی داره  یا از نظر کلین کد بودن چه تفاوتی داره