🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ شهین سرشار
اضافه کردن مبحث اسکریپ نویسی پایتون در پاور بی آی
ابراهیم مشا حل شده توسط ابراهیم مشا

جناب کاویانی عزیز سلام

میخواستم از شما در خواست کنم اگر امکانش هست برای شما در یک یا دو جلسه مباحث مربوط به اسکریپ نویسی پایتون مثل تجزیه و تحلیل داده‌ها با پایتون رو در پاور بی آی آموزش دهید. (آپدیتی برای کسانی که آشنایی با پایتون و ماشین لرنینگ دارند).

 

ممنون

انتقال داده میشود به استاد.

بهناک گل ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۵

تشکر از شما و چون مبحث مهمی هست در تحلیل داده جسارت کردم و این خواسته (اسکریپ نویسی پایتون در پاور بی آی) رو عنوان کردم. و همچنین قرار بود استاد مباحث مربوط به SSIS  و   (Tabular Model) SSAS
رو هم به مباحث اس کیو ال سرور اضافه کنند اما فکر میکنم فراموش کردند و ممنون میشم این مطلب را هم یاد آوری کنید به استاد.

 

ممنونم

شهین سرشار ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۰۰

سلام بله، یک فصل برای این کار اختصاص داده خواهد شد

بهترین پاسخ
ابراهیم مشا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۰۴