🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دکتر بنفشه انوشه
ساخت اشکال
افشیده کهنمویی حل شده توسط افشیده کهنمویی

برای ساخت اشکال لزوماً از فیگما باید استفاده کنیم؟ فکر میکنم ساختن اشکال به کمک برنامه‌های دیگه خیلی راحت‌تر باشه

سلام،

خیر لزومی نداره، برای مثال نرم افزار Adobe Illustrator برای ساخت وکتور بسیار قدرتمند و مناسبه.

بهترین پاسخ
افشیده کهنمویی ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰۸:۵۷