🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ دکتر حامد امیری
نوشتن جزوه؟
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با سلام خدمت اساتید محترم... خدا قوت.....برای بنده که مبتدی هستم نوشتن تگ‌ها و جزوه برداری برای اینکه مرور کنم تگها رو درسته؟و یا راه بهتری هستش؟سپاسگزارم

درود، وقت شما بخیر.

پیشنهاد می‌کنم زمانی رو که می‌خواید صرف نوشتن جزوه بکنید به انجام تمرینات بیشتر اختصاص بدید تا مفاهیم بهتر و عمیق در در ذهنتون بشینه و همچنین با چالش‌ها و باگ‌ها مواجه می‌شید و به مرور مهارت حل مسئلتون هم تقویت می‌شه.

هر جا هم مطلبی یادتون رفت سرچ کنید، داکیومنت‌های بسیار کاملی تو این حوزه از قبل وجود داره.

فرخنده پناهی ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۳۵