با سلام خدمت اساتید گرامی.....من زبانم ضعیفه جوری که از سایتهای خارجی زیاد چیزی متوجه نمیشم....راهکارتون چی هست برای همزمان آموزش دیدن این دوره و قوی شدن زبانم؟ مچکرم
حل شده توسط
فرخنده پناهی