🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ مهیار طالقانی
چگونه از خط که نوشتیم به خط بعدی برویم بدون اینکه خروجی اون رو بگیریم ؟
مهیار طالقانی حل شده توسط مهیار طالقانی

چجوری به خط بعد برویم بدون اینکه چیزی که نوشتیم ثبت شه 

چون وقتی اینتر رو می‌زنم که برم خط بعدی خروجی میده به جای اینکه همون متن رو ادامه اش رو ببره خط بعد

اینتر شیفت رو میزنیم

بهترین پاسخ
مهیار طالقانی ۰۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۷

سلام،

بله با دکمه‌های shift + enter میتونید.

افشیده کهنمویی ۰۸ خرداد ۱۴۰۳، ۲۱:۲۰