🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ آقای یعقوب ترکان
سوال از css
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۱۲ خرداد ۱۴۰۳

سلام وقت بخیر دوتا سوال داشتم خدمتتون .جلسات part_۲وغیره رو من چه طوری ذخیره کنم و سوال دوم این که امروز صفحه style.cssمن نیومد ونمیدونم مشکلش چیه ؟؟ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام،

متوجه سؤالتون نشدم، جزئیات سؤالتون رو بیشتر توضیح بدید.

در مورد سؤال دومتون هم کدهاتون رو قرار بدید تا بررسی بشه.

بهناک گل ۱۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۵۳