🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ فرزاد نراقی
برای خارج شدن از حالت end دستور git log
پرنگ توفیق حل شده توسط پرنگ توفیق

با سلام و عرض ادب

1-WTPE.png

احتراما برای برگشت به حالت عادی کد نویسی در cmd گیت وقتی که دستور git log زده میشود و به حالت end برخورد می‌کنیم از ترکیب کدام دکمه‌های صفحه کلید میبایست استفاده کرد؟؟؟  

تصویر پیوست تقدیم حضورتان

سلام دوست عزیز،
سه تا روش وجود داره برای خروج از این حالت که با فشار دادن یکی از این کلیدها میتونی از دستور git log خارج شی:
1. q:

2. z:
3. Ctrl+z

بهترین پاسخ
پرنگ توفیق ۱۴ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱