🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۹ دکتر حامد امیری
در ابتدای کار مشکل دارم
فرخنده پناهی حل شده توسط فرخنده پناهی

با سلام خدمت منتورهای عزیز....من در همون ابتدا که استاد google fonts icons رو تایپ کرد ....همین رو که تایپ کردم اون سایتهای رو که استاد اورد بالا پیدا نمیکنم و چون مبتدی هستم همین جا گیر افتادم....مچکر میشم روشنم کنید :)

سلام. وقتتون بخیر

از آیکون‌های سایت‌های زیر می‌تونید استفاده کنید:

https://fonts.google.com/icons

https://fontawesome.com/

فرخنده پناهی ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۴۰

با سلام دوباره.....ابتدای ویدیو که از ایکون متریال گوگا استفاده کردم فقط برای face آیکون درست نشان داده میشه برای آیکونهای دیگه که میخوام نمایش داده نمیشه تصاویرش رو پایین میزارم لطف کنید ببینید مشکل از کجاس؟؟؟

screenshot-2024-06-07-022316-ZFmZ.pngscreenshot-2024-06-07-022337-oyHs.png
دکتر حامد امیری ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۵

ببخشید من همچنان یه سوال دیگه ای هم دارم .....در سایتhttps://fontawesome.com گزینه ی استارت رو پیدا نمیکنم تا ادامه ی کار رو طبق ویدیو برم جلو...سپاسگزارم

دکتر حامد امیری ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۰۷

این کد رو تست کنید ببینید آیکون نشون داده می‌شه براتون؟ اگر بله از همین CDN استفاده کنید:

<!DOCTYPE html>
<html lang="en">
  <head>
    <meta charset="UTF-8" />
    <meta name="viewport" content="width=device-width, initial-scale=1.0" />
    <title>Document</title>
    <link
      rel="stylesheet"
      href="https://fonts.googleapis.com/css2?family=Material+Symbols+Outlined:opsz,wght,FILL,GRAD@20..48,100..700,0..1,-50..200"
    />
  </head>
  <body>
    <span class="material-symbols-outlined"> settings </span>
  </body>
</html>
فرخنده پناهی ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۱۷

راجع به سوال دومتون؛
برای استفاده از سایت fontawesome، تو سایت ثبت نام کنید، بعد که لاگین کردید همون وسط صفحه یه دکمه زرد رنگ هست روش نوشته your kits. از اونجا CDN ای که بهتون میده رو برداید بذارید تو head سندتون و بعد از قسمت icons آیکون مورد نظرتون رو بردارید...

فرخنده پناهی ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۲۰

دکمه زرد رنگ your kits رو کلیک کردم ولی CDN رو پیدا نمیکنم ببخشید واقعا..:( و CDN اولی رو که گفتین استفاده کردم آیکون‌ها نشون داده میشه درست......ولی این CDN رو من چرا پیدا نکردم داخل همون سایتی بود که خودتون لینکش رو برام فرستادین؟؟؟ یک دنیا ممنونم خانوم پاشائی عزیز

دکتر حامد امیری ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۲

خواهش می‌کنم :)

بعد از این که اون گزینه رو زدید وارد یه صفحه می‌شید که باید همچین چیزی باشه، روش کلیک کنید و در تب set up لینکی که داده رو بردارید.

untitled-wC2R.png

اگر هم نبود، رو گزینه Add new kit بزنید و بسازیدش.

2-0hFn.png

بابت سوال دومتون؛ بله در سایت https://fonts.google.com

1. وارد بخش icons می‌شید

2. رو آیکون دلخواهتون کلیک می‌کنید یه منو باز می‌شه همون طور که در تصویر می‌بینید

3. من از اولین لینکی که در تب web هست (فلش زدم براتون)، استفاده کردم

همون رو اسکرول کنید بیاید پایین یه Inserting the icon داره برای جایگذاری آیکون در سندتون، مثل:
<span class="material-symbols-outlined">
menu
</span>

بهترین پاسخ
فرخنده پناهی ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۱

واقعا ممنونم خانوم پاشائی عزیز حل شد:) خیلی خیلی تشکر میکنم ازتون...:)

دکتر حامد امیری ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱

خواهش می‌کنم☺️🌻

فرخنده پناهی ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۲