🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ خانم ایمان شریف
موضوع راجب صدا میکروفن پایین
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۲۰ خرداد ۱۴۰۳

استاد خوب درس میدیدن چرا اینقدر صدا کم؟؟؟

سلام،

من مشکلی در صدا ندیدم و روی سیستم من خوب پخش میشد.

در هرصورت اگر از باند سیستم استفاده میکنید بدون هندزفری، میتونید پلاگین Volume Master روی مرورگر داشته باشید تا صدارو افزایش بدید.

بهناک گل ۲۰ خرداد ۱۴۰۳، ۰۷:۴۴