🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ پیام اشکوری
دوبار اجرا شدن
جامعه جاوا اسکریپت ایجاد شده در ۲۷ خرداد ۱۴۰۳

سلام وقت به خیر

می‌خواستم بدونم چرا اون useEffect دوباره اجرا میشه و یا دوبار درخواست زده میشه به جای یکبار ؟

سلام،

تصورم این بود کدها در پست بعدی گذاشته میشود. ویدیورو بررسی میکنم و پاسخ میدم خدمتتون. 

دلنواز قانونی ۲۹ خرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵