🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۲ آرتمان یثربی
چطور api رو بگیریم ؟
جامعه پایتون (وب) ایجاد شده در ۱۷ تیر ۱۴۰۳

یه سایت مشابه معرفی کنید لطفا این سایتی که توی ویدیو میگه برای ایران در دسترس نیست .

اگه سایت معرفی میکنید توضیح بدید چجوری ازش استفاده کنیم 

سلام،

از api سایت گنجور میتونید استفاده کنید تا بتونید تست api بگیرید.

همچنین این دو api هم بعنوان جایگزین بهتون معرفی میکنم:

1. JSONPlaceholder

2. OpenWeatherMap

دلنواز قانونی ۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۴۲

سلام لطفا ی توضیح راجع به این معرفی جدید بگذاریدچون ما واقعا نمیدونیم چطور باید از اینها استفاده کنیم

مَلِک دستغیب ۱۷ مهر ۱۴۰۴، ۱۴:۵۹