🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ استاد جهانسوز هدایت
استفاده از چند default در یک ماژول
دلنواز قانونی حل شده توسط دلنواز قانونی

درود

 

آیا امکان استفاده از چند default در یک ماژول وجود داره؟

سلام،

خیر چنین امکانی وجود نداره، در این لینک یک مقدار پایین ترش قسمت Note گفته شده که نمیشود بیشتر از یک اکسپورت پیش‌فرض (default export) در یک ماژول داشته باشی. در غیراینصورت با خطای زیر مواجه میشوید:(البته خودتون هم میتونید تست کنید)

SyntaxError: Duplicate export of 'default'

 

بهترین پاسخ
دلنواز قانونی ۰۴ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۵۱