🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۴ نیکا کهنمویی
سوال راجب تمرین اول ایجاد جدول
زهرا فرامرزی حل شده توسط زهرا فرامرزی
با سلام خدمت منتورهای عزیز....من جدول رو ایجاد کردم ولی بهش استایل ندادم چون باید از css استفاده میکردم و با توجه به نکاتی که تا اینجای تدریس گفته شده انجام دادم ..مثلا بوردر و سلولها رو برای هر سطر و ستون ایجاد نکردم درسته آیا؟

درود. وقت بخیر
بله نیازی به استایل‌دهی نیست در این تمرین. می‌تونید پاسخ صحیح رو چک کنید و مقایسه کنید با تمرین خودتون.

زهرا فرامرزی ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۳۳
خانوم پاشائی عزیز پاسخ صحیح از border استفاده شده بود که تا اینجای آموزش هنوز به اون بحث نرسیدیم
نیکا کهنمویی ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۱۸
و اینکه منتظر ارزیابی جوابهای تمریناتم باشم.....اگر صحیح بودنش رو اعلام کنید خیلی انگیزه میشه برای دانشجو
نیکا کهنمویی ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۴۱

در آینده آزمون‌ها به دوره اضافه می‌شن که در اونجا یک ارزیابی هم صورت خواهد گرفت.

بهترین پاسخ
زهرا فرامرزی ۱۵ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۵۲