🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۳ کاژیره حکمی
استفاده از یک صفحه لاگین برای ورود کاربر معمولی و ادمین سایت
بهتن کاشی حل شده توسط بهتن کاشی

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم چجوری می‌تونم از یک صفحه لاگین برای ورود کاربر معمولی و ادمین سایت در multi authentication استفاده کنم که اگر کاربر معمولی سایت بود به صفحه home بره ولی اگر ادمین سایت بود که یک صفحه دیگه برود که کاربر معمولی دسترسی به اون صفحه رو نداشته باشه 

سلام

باید از رول و پرمیشن‌های یوزر استفاده کنید و دسترسی‌ها رو با Gate و Policy لاراول کنترل کنید که در ادامه دوره آموزش داده میشه.

بهتن کاشی ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۵

ممنون در چه سر فصلی اموزش داده میشه ؟

 

کاژیره حکمی ۲۳ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۲۰

سرفصل Authorization هست.

بهترین پاسخ
بهتن کاشی ۲۶ مرداد ۱۴۰۳، ۰۹:۰۱