🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱ سپیدا ادب
Padding,margin
جامعه Html & CSS ایجاد شده در ۲۹ مرداد ۱۴۰۳

دقیقه ۱۱ ویدئو ،آنجائکهpadding=0 15 و یا در کلاس row بنویسیم margin=0 15 را متوجه نمیشم

درود، وقت بخیر.

معمولا در سایت‌ها اگر دقت کرده باشید عناصر در یک محدوده خاص قرار دارن و از دو طرف یک فاصله‌ای گرفتن و تقریبا تمام المان‌ها از جمله منو و... درون این محدوده هستن و از دو طرف نمی‌چسبن به صفحه نمایش. معمولا این محدوده رو با کلاس container مشخص می‌کنیم و اکثرا یک پدینگ راست و پدینگ چپ 15پیکسل هم بهش می‌دیم که یکی از کاربردهاش در بخش ریسپانسیو سازی هست که در سایزهای کوچیک می‌گیم container عرض 100% بگیره ( در این صورت تمام المان‌ها از دو طرف می‌چسبن به صفحه نمایش که ظاهر جالبی نداره) پس اون پدینگ راست و چپ باعث می‌شه یه فاصله استانداردی از دو طرف بگیرن در اون حالت و زیبایی کار هم بیشتر بشه.

زهرا فرامرزی ۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۰۸:۳۵