🔥 ۴۰ درصد تخفیف ثبت‌نام دوره‌ها قبل از افزایش قیمت‌ها
۰ ثانیه
۰ دقیقه
۰ ساعت
۱۲ بوران دخت هروی
با سلام و خسته نباشید
صدیقه شریعتمداری حل شده توسط صدیقه شریعتمداری

امکانش هست که سوالی در انجام تمرینات برام پیش بیاد اینجا بپرسم؟

سلام. بله بفرمایید.

صدیقه شریعتمداری ۰۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۱

خانوم پاشائی عزیز در انجام بعضی تمرینات مثل تمرین اخر این بخش ی کم مشکل دارم.....پیشنهادتون اینه جواب رو حتی اگر درست نباشه بزارم و جواب درست رو بزارم یا...؟

بوران دخت هروی ۰۵ شهریور ۱۴۰۳، ۲۰:۱۰

سلام. محدودیت زمانی تعیین نشده برای ثبت پاسخ، می‌تونید در نهایت به جواب درست که رسیدید اون موقع بارگذاری کنید پاسختون رو. 

بهترین پاسخ
صدیقه شریعتمداری ۰۶ شهریور ۱۴۰۳، ۰۵:۴۱

تا زمانی که ب html و css مسلط نشدم نباید برم فصلای بعدی ؟ یا به مرور مسلط میشم....مثلا تمرین آخر فصل css رو کامل نتونستم انجام بدم! ممنون از راهنماییتون

بوران دخت هروی ۰۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۸

من که نمی‌دونم میزان تسلطتون چقدر هست 🙂 اما به صورت کلی اگر بیس رو هم بلد نیستید بیش‌تر تمرین کنید، مثالای ساده‌تر رو اول حل کنید اگر لازمه ویدئو رو باز ببینید، داکیومنت بخونید... w3schools به نظرم برای شروع عالیه می‌تونید به صورت موازی مباحث رو از اونجا هم بخونید و مثال‌هاش رو پیاده‌سازی کنید. فقط به دوره اکتفا نکنید. بعد برید سراغ تمرینا و در نهایت کمالگرا هم نباشید، طبیعیه یه سری چیزا یادتون بره، یه سری تمرینای ساده رو نتونید پیاده‌سازی کنید... فقط ادامه بدید و متوقف نشید و یک‌جا هم استاپ نکنید‌.

صدیقه شریعتمداری ۰۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۳۹

بسیار عالی ....محبت کردین خانوم پاشائی عزیز مرسی

بوران دخت هروی ۰۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۱۲

خواهش می‌کنم🙏🌸

صدیقه شریعتمداری ۰۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۹

خانوم پاشائی عزیز تصاویر رو در تمرین آخر اپلیکیشن آب و هوا  چجوری از اون سایت گرفتین؟کجای سایته پیداش نمیکنم 

بوران دخت هروی ۰۶ شهریور ۱۴۰۳، ۱۷:۳۱

شرمنده م :( ولی منظور اینه کجای این سایتhttps://aws.amazon.com/ هستش؟ پیداش نمیکنم این تصاویر رو

بوران دخت هروی ۰۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۱۹

خواهش می‌کنم. من تصاویر رو از سایت دیگه‌ای برداشتم و اینجا آپلود کردم صرفا، حضور ذهن هم ندارم از چه سایتی برداشتم. 

صدیقه شریعتمداری ۰۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۲۴

خانوم پاشائی عزیز من فکر میکردم از آیکونها استفاده کردید! ولی دیدم تگ imag رو ... 

بوران دخت هروی ۰۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۲۸